.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد جدی به تبليغات برنج‌هاي خارجي‌
نماينده ولي فقيه در مازندران با تاكيد براينكه مازندران در تامين محصولات كشاورزي كشور سهم بسزايي دارد، خاطرنشان كرد: وزير جهاد كشاورزي بايد به مازندران به عنوان قطب كشاورزي كشور اهميت دهد و ...
انتقاد جدی به تبليغات برنج‌هاي خارجي‌

نماينده ولي فقيه در استان مازندران گفت: با پيگيري‌هاي گذشته همه مسئولان كشوري واقف هستند كه ما از تبليغات برنج‌هاي خارجي ممانعت مي‌كنيم.

آيت الله نورالله طبرسي بعدازظهر امروز در ديدار با كاركنان و مسئولان جهاد كشاورزي مازندران با بيان اينكه فيلم‌سازان شغل كشاورزي را بدون پرستيژ تلقي كردند، گفت: در سال‌هاي اخير هرگونه فيلمي ساخته شد كه كشاورز در آن نقش داشت او را بدون شخصيت اجتماعي در فيلم معرفي كرده و با گذاشتن كلاه نمدي بر سرشان شخصيت و شغل شريف را مورد تمسخر قرار دادند.
وي افزود: بايد سازوكاري ايجاد شود تا كشاورزان و فرزندانشان اراضي كشاورزي را رها نكنند و به مهاجرت و حاشيه نشيني روي نياورند.
طبرسي تصريح كرد: نخستين شغلي كه با حضور بشر در زمين صورت گرفت كشاورزي بود و بايد به رويكردهاي اسلام احترام گذاشته شود.

* كشاورزان بايد در نرخ‌گذاري توليدات خود سهيم باشند
وي با اشاره به اينكه كشاورزان بايد در نرخ‌گذاري توليدات خود سهيم باشند، گفت: كشاورز با زحمت محصولات را به بهره‌برداري مي‌رساند ولي در زمان فروش محصولات كه دست مايه يك سال زحمت است از ارگاني ديگر نرخ‌گذاري مي‌شود و با ورود محصولات كشاورزي خارجي موجب ورشكستگي اين اقشار نيز خواهند شد.

*وزير كشاورزي بايد به مازندران به عنوان قطب كشاورزي اهميت دهد
نماينده ولي فقيه در مازندران با تاكيد براينكه مازندران در تامين محصولات كشاورزي كشور سهم بسزايي دارد، خاطرنشان كرد: وزير جهاد كشاورزي بايد به مازندران به عنوان قطب كشاورزي كشور اهميت دهد و در تامين اعتبارات توجه ويژه داشته باشد.
وي افزود: اگر مسئولان به كشاورزي اهميت دهند متوجه خواهند بود كه اراضي كشاورزي مازندران ظرفيت استفاده چند مرتبه بهره‌برداري را در انواع محصولات دارد.
طبرسي با تاكيد بر اينكه در فصل زراعي و برداشت محصول نبايد برنج خارجي در كشور وارد شود، اظهار داشت: با پيگيري‌هاي گذشته همه مسئولان كشوري واقف هستند كه ما از تبليغات برنج‌هاي خارجي ممانعت مي‌كنيم.
وي با اشاره به اينكه توسعه صنعت كشاورزي در مازندران مورد تاكيد همه مسئولان است، تصريح كرد: صنعت وابسته به كشاورزي بايد در مازندران مستقر شود تا از هدر رفت محصولات باغي و مركبات جلوگيري شود.
نماينده ولي فقيه در مازندران گردشگري را از ظرفيت‌هاي مناسب استان دانست و خاطرنشان كرد: به بهانه توسعه گردشگري نبايد كشاورزي را رها كرد و زباله جمع‌كن مركزنشينان شويم.
وي در بخش ديگر سخنانش با بيان اينكه انگيزه جهادي بايد در مردم ماندگار شود، گفت: با توجه به ادغام جهاد و كشاورزي انگيزه جهادگري در بخش كشاورزي بايد محفوظ بماند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.